Reklama:

Torbiel na jajniku (1361)

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjentki

gość
17-11-2006, 05:02:00

a dlaczego masz teraz niby poronic? z tego co sie orientuje to jak kobieta ma torbiele i zachodzi w ciaze to one samoistnie pekaja czy cos w tym stylu.a jakbys poronila to raczej nic by sie nie stalo, zreszta nie jestem lekarzem
gość
18-11-2006, 10:50:00

Witam
Dziewczyny, ja mam podejrzenie o torbiel na prawym jajniku... Przedwczoraj bylam u ginekologa i pani doktor zrobila mi USG jamy brzusznej, ale stwierdzila, ze badanie nie jest do konca miarodajne, poniewaz nie mialam pelnego pecherza moczowego i bylo slabo widac jajniki. Watpliwosci co do prawego jednak sa... Na monitorze widac bylo ok. 1,5 cm, rozmazany obszar przy prawym jajniku Niepokoje sie , mimo ze pani doktor nie kazala mi martwic sie na zapas... Nigdy nie mialam powazniejszych problemow ze zdrowiem, takze u mnie w rodzinie nikt nie spotkal sie z takim przypadkiem. Ehh, poczekamy, nastepne badanie mam 12 grudnia, po miesiaczce.
gość
22-11-2006, 17:52:00

Cześć !! wiem co to znaczy bo juz od około 3lat leczę się na to główno jak zaczęłam się leczyć to też lekarze mi przepisali antykoncepcje ale okazało się mało skuteczna !!!! W wieku 15 lat musiał przeżyć ten nieznośny ból ... i badania ginekologiczne to było jeszcze gorsze!!!!!. Ale stwierdziłam ze jak trzeba to trzeba i zrobię wszytko żeby wyzdrowieć. A dzisiaj lekarze chcą mnie wziąć pod nóż i oczywiście się zgodzę bo nie chcę całe życie stosować leków. Liczę ze będzie dobrze :D:D bo musi tak być !!! aha i nie przejmuj się bo mój torbiel ma 5,6 cm i nie zmniejszył się tylko wręcz przeciwnie !!!Jak będę po operacji to napisze co i jak !!! Pozdrawiam Magda!!!
gość
23-11-2006, 17:26:00

Hej!!!!!!
Ja miałam USG i jest podejrzenie przetrwałego pęcherzyka Graffa 32mm. Czy to jest torbiel??????
gość
23-11-2006, 19:01:00