Reklama:

Torbiel na jajniku (1361)

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjentki

gość
22-12-2006, 22:51:00

Jak ja mialam torbiel to tabletki mialy spowodowac to,ze ona sie zmniejszy,peknie i zostanie wydalona. Mi niestety ciągle rosla i w koncu skonczylo sie operacja(5x4cm).Ja radze isc sie jeszcze jakiegos lekarza poradzic.Ale w koncu ja jestem tylko laikiem wiec tez sie moge mylic,ale skonsultowac sie zawsze warto-po co sobie biedy narobic???
Pzdr i nie martw sie - bedzie dobrze
Początkująca
23-12-2006, 10:29:00

Witam mam 23 lata i wykryto u mnie torbil na janiku wilekosci 9cmx6cm jestem juz po operacji 3 tygodnie.Operowana bylam w Poznaniu w klinice ginekologicznej rana sie ładnie goi i prawie juz jej nie widac szycie mialam bardzo ladne.Tez sie obawialam troche ale wszystko poszlo dobrze niestety musieli mi troche usunac jajnika gydz byl juz zniszczony przez torbiela.Miałam narkoze i po operacji chyba jak kazdy wszystko mnie bolala ale juz drugiego dnia wstalam sie umyc a trzeciego jak odlaczyli mi cewnik juz chodzilam.Wiec nie bojcie sie niczego.Najlepiej chodzic do ginekologa regularnie i sie badac bo moze byc za pozno.Pozdrawiam
Iza
gość
24-12-2006, 18:37:00

Witam, mam pytanie, czy torbiele na jajniku zawsze objawiają się bólami? czy jest możliwe, ze boli tylko w niektóre dni np przez tydzień, niezaleznie od dni cyklu, mam bóle prawego boku, właściwie to boli mnie nawet z tyłu tak jakby nerka ale to nie jest nerka, wybieram się do ginekologa wtedy dowiem się dokładnie co to jest, ale czy możliwe żeby jajnik był tak wysoko tzn. prawie na wysokości pasa? lekarze nie mogą ustalić co mnie boli, dlatego postanowiłam się tutaj dowiedziec czy tez miałyscie takie objawy
gość
24-12-2006, 21:37:00