Reklama:

Polipy szyjki macicy (336)

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjentki

gość
06-03-2018, 11:10:13

Witam.
Miałam usuniętego polipa z szyjki macicy ale bez łyżeczkowania 16.02. Już jestem w 36 dniu cyklu i nie mam miesiączki, boję się że zaszłam w ciążę w tym właśnie cyklu. Przed zabiegiem były przytulanka.
Moje pytanie czy okres moze się spóźniac po takim zabiegu?
gość
10-04-2018, 16:19:12

JA MIALAM WYCISKANEGO polipa na zywca i trwalo to z 10 minut , ale na koncu wyciskania bardzo bolalo , przy polipie na szyjce macicy mialam brazowoczerwone plamienia .
gość
24-12-2020, 13:19:50

Gość 2016-04-20 00:49:06
dobry wieczór! przeczytałam wpis o karowej ,coprawda z 2009 r. teraz mamy 2016 r.a moja historia jest bardzo podobna. Dwa miesiące temu miałam zabieg na karowej.lekarz który tam pracuje w gabinecie prywatnym wykrył mi polipa w jamie macicy.oczywiście na karcie wypisu zastosowano leczenie:histeroskopia.wyłyżeczkowanie kanału szyjki i jamy macicy. nie znam się na terminologii medycznej wiec sądziłam ze to nic innego jak usuniecie polipów i czyszczenie macicy. jakież było moje zdziwienie gdy na dzisiejszym usg dowiedziałam się że polip wciąż jest. tych samych rozmiarów co był wczesbiej.no chyba mi nie odrósł identyczny. lekarza tez to zdziwiło.nadmienie ze nie był to ten sam lekarz tylko jego syn, również ginekolog.Poszłam na wizyte kontrolną do niego bowiem pan który mnie kierował na karową miał wypadek stąd moje małe opóznienie z wizytą kontrolną. jestem pelna sprzeczności jak to możliwe czy mi usuneli , czy w ciagu 2 m-cy mmoże urosnąć kolejny i to w dodatku taki sam co do milimetra....uff! nie wiem co dalej, jutro jade do kolejnego specjalisty a karowej boje sie teraz jak cholera!!!
gość
03-12-2023, 16:18:53

Hej, mam do was pytanie. Mam do usunięcia polip w szyjce macicy. Lekarz mi dzisiaj powiedział, że to trzeba zrobić pod narkozą w szpitalu ponieważ przy okazji robi się wyłyżeczkowanie macicy. Czy u Was też tak robili ???
gość