Reklama:

Zachowania związane ze zdrowiem (4)

Forum: Zdrowie kobiety

gość
20-07-2011, 16:35:53

Witam serdecznie! Jestem studentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i obecnie piszę pracę magisterską na temat zachowań związanych ze zdrowiem - w związku z tym mam prośbę do szanownych Forumowiczów - jeśli możecie poświęcić kilka minut na wypełnienie poniższego kwestionariusza potrzebnego do pracy magisterskiej - to proszę kliknijcie na link znajdujący się poniżej:
http://moje-ankiety.pl/respond-13015/sec-0jHgVGmH.html
Informacje, które uzyskam od Państwa, zostaną wykorzystane anonimowo do obliczeń, których celem jest stworzenie jak najlepszej wersji ankiety do badania zachowań związanych ze zdrowiem.
Z góry dziękuję za Państwa pomoc i serdecznie pozdrawiam!
Początkujący
21-07-2011, 10:57:42

Uzupełniłem Pani ankietę ;) Pozdrawiam serdecznie.
[url=http://zaufanylekarz.pl/]Dobry lekarz[/url]
gość
21-07-2011, 16:39:07

Dziękuję i również pozdrawiam.
Jednocześnie namawiam pozostałe osoby, by również mi pomogły i poświęciły kilka minut na wypełnienie ankiety :)
Początkująca
29-07-2011, 13:17:39

Ankietka nie zajmuje 10 minutek więc warto pomóc przyszłej Magistrantce ;)
Pozdrawiam
mjf

gość

Dopuszczalne formaty pliku graficznego: jpg, jpeg , png.

Rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 0.6MB.

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Krem aladra
Po jakim czasie zaczął działać u Was krem Aldara ?
gość
Tabletki powiększające piersi
Pytanie kieruję do osób, które takie tabletki brały i mogą opisać doświadczenia. Jakie brałyscie i ujaki był efekt? Zastanawia mnie czy tabletki, które są reklamowane dzialają i czy może być jakiś efekt. Nie nastawiam sie na powiekszenie operacyjne, zalezy mi głównie na powiekszeniu jędrności ( niestety ale z wiekiem grawitacja działa...). Czy takie tabletki zawierają jakies hormony?
gość
Prosaki czy opryszczka bardz Inna choroba