Reklama:

Pierwsza praca (8)

wątek zamknięty, nie można dodawać postów

Forum: Dla pielęgniarek i położnych

gość
21-04-2015, 17:25:57

Treść zablokowana przez moderatora

gość
11-06-2015, 09:21:13

Początkująca
26-11-2015, 15:07:56

Początkująca
12-04-2017, 13:14:29

Chyba powinnaś się zastanowić czy to wgl zawód dla Ciebie. Może okulistyka?
Liderka opinii
19-04-2017, 14:09:17

Jeśli masz jakieś obawy przed oglądaniem śmierci, czy towarzyszeniem w niej.. to może faktycznie zastanów się, czy to zawód dla ciebie. Śmierć to nieodłączny towarzysz naszej pracy. Może okulistyka, dermatologia, rehabilitacja, blok operacyjny (pracuję od dwóch lat i nie zamieniłabym tej pracy na żadną inną). Może jakaś przychodnia albo poradnia? Przemyśl sobie wszystko na spokojnie.
gość
06-06-2017, 17:50:21

Liderka opinii
08-06-2017, 12:18:00

To źle? Mnie tam oko nie interesowało. Za mało się dzieje
gość
11-07-2017, 08:27:32

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

Ciąża bez wytrysku?
Okres mi się spóźnia juz 9 dni, dwa dni przed tym jak miałam go dostać uprawiałam seks bez wytrysku teraz mam obfite białe upławy czy jest możliwość że to ciąża ? Testy negatywne ale nie wiem czy nie za szybko
Co to może być ?
Witaj, 6 tygodni temu poroniłam samoistnie w prawie 7 tygodniu ciąży. Przez te 6 tygodni praktycznie ciągle plamiłam, wczoraj dostałam mocnego bólu jajnika i lekką krew, dziś krwawienie było dość mocne z krwią wypadło mi takie coś. Co to może być ?
gość
Pominiecie tabletki
Witam mam pytanie czy jak pominęłam 1 tabletke i na 2 dzien jej nie wziekam tylko odpowiednis do dnia moge byc w ciazy zaczęłam brać tabletki od 6 marca nie wzielam 10
gość
CZY TO PLAMIENIE IMPLANTACYJNE?