Reklama:

Ankieta dla pielęgniarek (4)

wątek zamknięty, nie można dodawać postów

Forum: Dla pielęgniarek i położnych

Początkująca
16-05-2013, 16:58:04

Treść zablokowana przez moderatora

gość
10-09-2013, 06:44:52

Jestem pielęgniarką w zakresie psychologi i psychiatrii. W tym zawodzie przepracowałam kilkadziesiąt lat .Chętnie pomogłabym Ci, ale z położnictwem miałam kontakt tylko w szkole i na ćwiczeniach.
Pozdrawiam
gość
10-09-2013, 14:12:16

Treść zablokowana przez moderatora

gość
09-04-2020, 19:25:35

Dzień dobry
Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku Pielęgniarstwo w Wyższej Szkole Planowania Strategicznego w Dąbrowie Górniczej na wydziale Społeczno – Medycznym.
Tytuł ankiety to Ocena poziomu wiedzy kobiet na temat czynników ryzyka raka szyjki macicy
Chciałabym zaznaczyć że ankieta ma charakter anonimowy, a jej wyniki będą wykorzystywane wyłącznie w celach naukowych.Bardzo Was proszę o jej wypełnienie i z góry dziękuję.
https://docs.google.com/forms/d/1H4JAnyJOcd5PFdEXbhgI5bUnttKj0o09vtDVy50VlRU

ZOBACZ INNE DYSKUSJE

gość
Ellaone
Witam. Ostatnią miesiączkę miałam 21 stycznia plus minus dwa dni nie zaznaczyłam w kalendarzu, 23 lutego w nocy na moje nieszczęście odbyłam stosunek bez zabezpieczenia, 24 lutego przyjęłam tabletkę ellaone, teraz się denerwuję, bo teoretycznie owulacja już była, ogólnie powinnam dostać miesiączkę w sumie już, a jej nie ma, boli mnie podbrzusze i żołądek, test mogę zrobić za kilka dni, myślicie, że jest szansa ma zajście w ciążę?
gość
Test LH
Czy ten test jest pozytywny według Was czy jeszcze za słaba ta kreska na starania ?
Ciąża bez wytrysku?
Okres mi się spóźnia juz 9 dni, dwa dni przed tym jak miałam go dostać uprawiałam seks bez wytrysku teraz mam obfite białe upławy czy jest możliwość że to ciąża ? Testy negatywne ale nie wiem czy nie za szybko
gość
Czy to ja jestem ojcem?